reklama

Tak koho budeme voliť?

Máme na výber.  Po dlhých úvahách, prečítaní si časti volebných programov, ale aj posúdenia výsledkov vládnutia, vládnej koalície, najmä v ostatných mesiacoch, som vylučoval postupne vládnu koalíciu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

a ďalšie strany, ktoré mali z môjho pohľadu čierne body.

Nakoniec mi ostali dve strany, KDH a Za ľudí. Dlho som rozmýšľal, ale ideologicky je mi bližšia KDH, Tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou táto strana. Nerozumiem celkom ľudom, ktorí vyčítajú Hnutiu najmä Hlinu a preto ich voliť nebudú.

 Dovolil by som si tvrdiť, že viaceré zámery, ktoré hnutiu vyčítajú, vo volebnom programe nemajú. A dávať najavo, že „čo keď“, nepovažujem za správne.

 A hovoriť, že preto: „nemám koho voliť“, považujem za hazard, ktorý si v súčasnej situácii nemôžeme dovoliť. Som už dosť starý, aby som takéto argumenty neuznal. Takýchto situácií som už zažil v našej histórii niekoľko. A tiež si pamätám ako to dopadlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A preto: poďme voliť s úsmevom!

Pavel Pospíšil, dôchodca

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu