reklama

Záhradkári a vlastníci

Áno, záhradky ešte stále nie sú vysporiadané. Chcem Vám to povedať, ako rozmýšľajú niektorí „záhradkári“, (možno aj úradníci na okresných úradoch), „30 rokov po...“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Píšem to preto, lebo rodina mojej manželky je na probléme zainteresovaná a rieši tento problém, odkedy vznikol. V podstate od roku 1989. (Som splnomocnený konať.)

 Odcitujem aj z listov, ktoré boli priložené pre manželku (vlastníčka časti parciel po otcovi a starej matke) v liste Okr. úradu (OU) v Žiline.

List LK, vlastníčka parcely v osade Budatín- Dubeň II.:...Len chorý človek na rozum môže stanoviť sumu 5,38 E za pozemok, ktorým je orná pôda a sú na nej postavené chaty a domčeky, v ktorých ľudia bývajú po celý rok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Komunisti mi ukradli pôdu, na ktorej sme tvrdo pracovali a Vy mi ju chcete zobrať znova, za tak smiešnu cenu. Pýtam sa aký je v tom rozdiel...?

Veľmi dôležitým faktorom je, že mi nikto neplatí nájomné a to od 1.1.1999 a pritom pozemky užívajú. Je priam nehorázne, že ľudia s titulmi môžu takto okrádať človeka, ktorý poberá dôchodok len 358 E, býva v podnájme a je ZŤP s doprovodom. Platí si všetky poplatky, vodu plyn, energiu...

Svoju pôdu som ochotná predať za 20 E za m2“. Koniec citátu.

List MT, vlastníčky pozemkov v tej istej osade.

Cit.: ..."Podľa mojich vedomostí a zákonov, ktoré platia v Slovenskej republike, ma ako vlastníka nemôžete donútiť predať moje vlastníctvo za cenu, s ktorou nesúhlasím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ak akýkoľvek záhradkár – užívateľ pozemkov prejaví záujem o odkup pozemkov, ktoré užíva a sú v mojom vlastníctve, som ochotná ich odpredať za 10 E/m2". Koniec citátu

 Ja by som len dodal, že záhradkári nepoznajú zákony, najmä Ústavu SR, a myslia si, že oni sú tí, ktorí diktujú všetko vo vlastníctve pôdy v tomto štáte. (Ako niektorí politici.)

 (Lebo patria medzi „našich ľudí“ a obchádzať môžu zákony vo svoj prospech). Viete, kam takéto názory vedú? Znalec by povedal: do pekla.

Pavel Pospíšil, dôchodca a svedok čias.

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu