reklama

Ten súdruh Fico ma ani neprekvapil.

Mám na mysli jeho výstup pred kamerou.  Len mi je ľúto, že stále tak podceňuje značnú časť nášho národa a myslí si (?)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 že prevažná časť národa rozmýšľa ako on a jemu podobní.

 Ale čo už. Snažím sa pochopiť po tých všetkých „ťažkostiach“, čo je za tým všetkým, že ešte stále má (viac menej) 20%. Asi sú za tým všetkým peniaze a strach zo straty kšeftov. (Alebo aj viac?)

 Možno je to výstraha pre opozíciu! To už nie je hra o „fazuľky“.

 Ujasnite si čo chcete! A najmä povedzte, čo budete robiť!

Pavel Pospíšil, dôchodca

September 2019

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu