reklama

To je nedorozumenie? (Mikloško)

Prečítal som si, čo hovorí pán arcibiskup trnavský o Mikloškovi a iných (v nedeľu 10.03.19). Zároveň som sa vrátil ku Katolíckym novinám (s dátumom 10.03.2019, k dispozícii od 6.03.2019), str. 15:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Prezidentskí kandidáti odpovedali na tri jednoduché otázky: 1. Podpísali by ste zákon o legalizácii partnerstiev a či tzv. manželstiev osôb rovnakého pohlavia a zákon o adopcii detí párom osôb rovnakého pohlavia?

František Mikloško: Nie. Som zástancom židovsko-kresťanskej tradície, kde manželstvo a rodina sú tritisíc rokov pevne definované. Západná civilizácia, napriek všetkým slabostiam, vďaka tejto duchovnej línii tvorí vrchol kultúry, vedy a sociálnej spravodlivosti, akou sa dnešný svet môže pochváliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nuž neviem, Niekto sa pomýlil, ide o nedorozumenia alebo pán arcibiskup nečítal Katolícke noviny?

 Alebo to v novinách /katolíckych) nemáme pokladať za jasné a priamočiare vyjadrenie?

Pavel Pospíšil, dôchodca

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu