reklama

(Proti)Ústavný „PUČ“ ?

Alebo: Ako to vidím ja. (Boj o ústavný súd).  Neviem prečo, ale dianie v NRSR v súčasnosti, mi silne pripomína Február (ové) „víťazstvo“ v roku 1948.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Mal som 14 rokov, aj keď som všetkému nerozumel, odniesol som si veľmi zvláštne pocity, najmä z ďalšieho vývoja, ktorému som rozumel čím ďalej tým viac.

 V tom prvom prípade hrali prvé husle „víťazní“ komunisti - Gottwald a na Slovensku porazený Husák. Gottwald ako víťaz volieb vybabral s demokratickými členmi vlády tým, že presvedčil Beneša, aby ich demisiu prijal a vymenoval novú vládu. Husák sa poponáhlal a nútil demokratov odísť, aj keď boli víťazi volieb. Keď nechceli odísť z povereníctiev, tak ich za pomoci ozbrojencov prinútil odísť a tak „zapadla demokratov sláva“ na dlhé časy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V súčasnosti, víťazní „postkomunisti“ – Ficovci hádžu do urien prázdne lístky, len aby nestratili možnosť „navoliť si svojich do Ústavného sôdu. Už aj ich predseda vlády je z toho smutný a hovorí im, aby neblbli, aj radí ako na to. Nuž ale čo, keď „preceda“ to celé spískal a celý klub je preto verný „precedovi“. Nuž uvidíme, ako to skončí najmä s podpreceom.

 Len aby sme z toho všetkého nedostali hlavybôľ, ako sme mali z februárového víťazstva 40 dlhých rokov.

Pavel Pospišil, dôchodca a pamätník.

Február 2019.

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu