reklama

(Proti)Ústavný „PUČ“ ?

Alebo: Ako to vidím ja. (Boj o ústavný súd).  Neviem prečo, ale dianie v NRSR v súčasnosti, mi silne pripomína Február (ové) „víťazstvo“ v roku 1948.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Mal som 14 rokov, aj keď som všetkému nerozumel, odniesol som si veľmi zvláštne pocity, najmä z ďalšieho vývoja, ktorému som rozumel čím ďalej tým viac.

 V tom prvom prípade hrali prvé husle „víťazní“ komunisti - Gottwald a na Slovensku porazený Husák. Gottwald ako víťaz volieb vybabral s demokratickými členmi vlády tým, že presvedčil Beneša, aby ich demisiu prijal a vymenoval novú vládu. Husák sa poponáhlal a nútil demokratov odísť, aj keď boli víťazi volieb. Keď nechceli odísť z povereníctiev, tak ich za pomoci ozbrojencov prinútil odísť a tak „zapadla demokratov sláva“ na dlhé časy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V súčasnosti, víťazní „postkomunisti“ – Ficovci hádžu do urien prázdne lístky, len aby nestratili možnosť „navoliť si svojich do Ústavného sôdu. Už aj ich predseda vlády je z toho smutný a hovorí im, aby neblbli, aj radí ako na to. Nuž ale čo, keď „preceda“ to celé spískal a celý klub je preto verný „precedovi“. Nuž uvidíme, ako to skončí najmä s podpreceom.

 Len aby sme z toho všetkého nedostali hlavybôľ, ako sme mali z februárového víťazstva 40 dlhých rokov.

Pavel Pospišil, dôchodca a pamätník.

Február 2019.

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu