reklama

Tí naši kandidáti (aj na prezidenta).

Dnes som si prečítal: Ako prezident budem volať ministrov.  Iste ste si uvedomili, že hovorím o prezidentskom kandidátovi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 (JUDr Harabínovi, Denník N 12.12.2018). Môžem povedať, že ma neprekvapil ani neohúril. Po jeho doterajších prejavoch som ani nemohol čakať nič iné. Všetci pred ním a po ňom sú zlí, neschopní, ale len on je kráľ. A zasa sa sľubuje, aký bude najlepší (a najmä kto je ten najhorší) a ako bude (pod ním dobre) lebo on aj poriadok urobí! Možno len mne to pripadá ako vrchol arogancie.

 Takých tu už bolo (aj v našej histórii). Zrejme, keď na to nemá právomoci, tak si ich zoberie. (Fíha, aj to sme už tu mali!)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A ako to vlastne myslí tým chodením po púťach. Škoda, že to nepovedal.

 A tak si hovorím, pozor na neho!

Len škoda, že jeho obdivovatelia asi nespozornejú. Lebo sa im to páči! Aj štýl, aj sľuby.

Pavel Pospíšil, dôchodca

December 2018

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu