reklama

A kradnutie môže pokračovať!?

Blog by sa mal vlastne pomenovať: O prístupe našich sudcov ku súkromnému vlastníctvu. Máme tu ďalšie podozrenia. Ale nie obvinenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Myslím si, že ide len o pokračovanie ďalších neduhov a ďalších „skutok sa nestal“. Ja som mal tiež skúsenosti, že som sa dostal pri snahe zachrániť dedičstvo po starých rodičoch pre rodinu manželky do sporu „so sudcami“. V prvom prípade sa samosudca len čudoval o čo ide, „nepoznal“ dobové zákony o zmenách vlastníctva v Urbariátoch, a dovolil, aby si Obvodný pozemkový úrad robil, čo chcel. ( Súd nás ani neupozornil, že už je to „pasé“, pretože Obvodný pozemkový úrad urobil svoju úlohu „tým správnym smerom“. Bol ešte čas protestovať). A podobne sa zachovali aj prokurátori, aj toho najvyššieho rangu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V druhom prípade, keď som upozornil, že zákon bol v nesúlade s Listinou ľudských práv, čo by mal (ústava ešte nebola), súd rešpektovať a v tomto smere konať, nás (súd) poučil, že nemáme nádej, aby sme boli úspešní.

 Ešte dobre, že dobre informovaný známy mi dal na vedomie, že nie je politická vôľa, aby došlo k náprave, pretože už v začiatkoch boli nastavené zákony (najmä reštitučné) tak, aby sa mohlo kradnúť.

 Po ostatnom výstupe nádejného kandidáta na prezidenta – Harabina, musím priznať, že asi mal môj známy pravdu. Tešme sa, ako bude ďalej vyzerať Slovensko, ak si Harabina, alebo iného „zásadového“ kandidáta zvolíme za prezidenta. Nezabudnime, že Harabina na ministerský post navrhol Mečiar (verím, že ten sa ani po jednej prehratej bitke nevzdáva, predsa zápasníci (pästiari) sa nevzdávajú). A bol prítomný aj na promócii najnovšej knihy súdruha Harabina.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Nuž, proti gustu žiadna diskusia. Ale hádam máme právo povedať, že Ústava SR o súkromnom vlastníctve hovorí jasne.

Pavel Pospíšil, dôchodca

Jún 2018

P.S. Blog som mal napísaný pred príhovorom prezidenta v NR.

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu