reklama

Nová vláda sa prejavuje

Pán premiér Pelegríni sa v svojom prejave nechal počuť, že bývalý premiér Fico sa zapísal svojou činnosťou do histórie. Ak som dobre rozumel kusé správy, že vyoral brázdu do našej histórie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nechcel som veriť svojim ušiam a rozmýšľal, či som dobre počul a či ma moje nové umelé uši neklamú. Tak vláda, proti ktorej protestovali desať tisíce, až musela („dobrovoľne“) odstúpiť a za ktorej boli zavraždení dvaja mladí ľudia, sa má dostať do pozitívnej našej histórie?

 A keď porátam aj iné informácie, ako je objímanie sa navzájom pána bývalého „predsedu“ Fica s Pelegrínim a Kaliňáka s Draxlerom a potom úsmevné pohľady na „nových“ poslancov Fica s Kaliňákom v NR, znovu si hovorím, neverím a nebudem veriť, napriek tomu, že niektorí diskutujúci na môj blog ma obviňujú, že možno si aj prajem, aby Fico a celý smer ostal vo vláde (?!). Páni, o čo Vám ide? Prosím, prečítajte si aj iné reakcie na môj blog, (vďaka pán Slávik, ale aj iní, ale aj ďalšie blogy na týchto stránkach a potom sa vyjadrujte).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Odvádzať pozornosť od centra myšlienok, na vedľajšiu koľaj, je tuším známa taktika vládnych politikov. To aj Vy ste ich prívrženci?

 A preto : Nedajme sa. SMER ako systém v mojom ponímaní skončil už dávno, svojim súčasným konaním ma len presviedča, že nemá miesta na našom politickom ihrisku. Ako HZDS, ako SDĽ, komunisti a ich nasledovníci. Dúfam, že aj iní občania sa nedajú zavádzať a prestanú im (aspoň tí ktorí uvažujú) dávať svoj hlas.

 Aj ich spolu vládnúci padajú v očiach súdnych voličov a dúfam, že budú padať ešte viac.

Pavel Pospíšil, dôchodca 

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu