reklama

Bol som na demonštrácii v Bratislave.

Pán premiér sa dal počuť, že to celé zorganizoval Soros.  Nuž mňa žiaden Soros neorganizoval, ani tých čo boli okolo mňa. A bolo nás tam veľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja som mal dojem (v porovnaní s Novembrom) okolo 50 000. A v Ďalších mestách ďalšie desať tisíce. Prišiel som vysloviť nespokojnosť so správou našej krajiny. Najmä so správou SMERU a zatĺkaním káuz, ktoré sa rozšírili ako rakovina do celej justície, polície a samozrejme prokuratúry.

 A to som nevedel o možnom trestnom podaní prokurátora z generálnej prokuratúry, o článku pána Špirka a ani článku talianskeho novinára. Protestoval som proti vláde vedenej Vami pán premiér, za ktorej došlo k dvojnásobnej vražde nevinných ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A objavujú sa ďalšie kauzy, ku ktorým došlo za dlhých 10 rokov Vašej vlády.

 Myslím si spolu s desať tisícmi na námestiach, že Váš čas vypršal, odíďte.

 A aj teraz sa nechal počuť pán poslanec podpredseda SNS, že treba aby odstúpila pani Žitňanská, pre neporiadok na Ministerstve spravodlivosti. Keby som bol na mieste predsedu Mostu, okamžite by som vycúval z vlády, lebo v spoločnosti Smeru a SNS sa asi nedá normálne vládnuť.

 A to ešte „nevôľa odkryť“ ďalšie súvislosti v narábaní a posudzovaní tvorby zákonov za vlády SMERU v predošlom období a manipulácii s pôdou v pozemkových spoločenstvách cez tento zákon. Možno aj tam vyplávajú ne verejnosť zvláštne cesty na pozemkové mafie (nielen z iných krajín“).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Možno, ak bude vôľa dozvieme sa všeličo.

Pavel Pospíšil, dôchodca

11.marec 2018

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu