reklama

Bol som na pochode proti korupcii.

Naši mladí ma prekvapili. Nielen počtom, ale aj náladou ktorú vytvorili a názormi aktérov. Názor poslucháča (doktoranda?) právnickej fakulty, ktorý nám oznámil, že sa hanbí za absolventov Právnickej fakulty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Svojim postojom ku právnym aspektom súčasného života a aj korupcii sú pre účastníkov pochodu neúnosnými, bez toho, ku ktorému politickému smeru patria.

 Neviem síce, či si tento názor osvoja aj viacerí „dospelí“ aktéri našej súčasnosti, ale ja som patričnému študentovi a tým aj organizátorom a účastníkom vďačný a tlieskal som im a tlieskam. Aj preto, lebo ako absolvent Univerzity sa hanbím za tých, ktorí pošliapavajú akademickú česť našej „alma mater“ a tým vyvolávajú nepriaznivú odozvu aj ku UK ako celku. V čase, keď sa dekan Práv. fakulty vzdal pre jeho názory docenta Cupera, je to ďalší krok k tomu, aby sme sa nevzdali všetkých právnikov a prijali skutočnosť, že aj medzi nimi existujú ľudia s chrbtovou kosťou, ktorým záleží na povesti Fakulty a aj Univerzity a sú ochotní sa za očistu vo svojich kruhoch zasadiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Po zrušení amnestií je to všetko ďalší krok k „normalizácii“ nášho právneho stavu.

Ďakujem všetkým.

Pavel Pospíšil, dôchodca

Bratislava, apríl 2017

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu