reklama

Vážený pán Havran

Po prečítaní si Vášho celostránkového článku v SME (13.apríl 2017), som bol najprv zmätený, potom zarazený, až som sa pristihol, že som Vášmu literárnemu produktu neporozumel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Potom som si všimol dátum a možno som pochopil, že ste to mysleli ako oneskorený prvo - aprílový žart. Lebo inak, bez nejakých konkrétnych údajov, konkrétnych logických konštrukcií, výplod „teológa a spisovateľa“ nemá ani logiku, ani žiadne rácio. Keďže nie som ani teológ ani spisovateľ, len obyčajný „čitateľ“ rôznych autorov, tak by som aj Vám odporúčal, ak ste si neprečítal niečo z Novaka, (inak aj poradcu mnohých významných politikov aj teológov), ktorého si vážim, aj propagujem v našich končinách, ale aj napr Johnsona (historika) a možno nadobudnete trochu iný dojem zo svojej literárnej činnosti. (V mojich očiach ste zmazal aj značnú časť vašich „večerov s Havranom“, ktoré asi neberiete s potrebnou vážnosťou, napriek svojim významným hosťom, ktorých si pozývate).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Napriek tomu si dovolím popriať aj Vám pekné „jarné sviatky“, lebo peknou Veľkou nocou by som asi urazil Vaše cítenie.

Všetko dobré Vám inak praje

Pavel Pospíšil, dôchodca

Bratislava, apríl 2017

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu