reklama

Odišiel jeden z najväčších Slovákov – Michael Novak – odozva.

Vážený pán Blbavý  Neviem čo Vás viedlo k Vašej reakcii na môj blog. Nepoznám „moje reakcie v tlači“ na oslavu ľudovej demokracie. Ani o tom, že som „prezliekol kabát“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Poprosil by som Vás o informácie, čo ste konkrétne mysleli svojou reakciou na môj blog. Na prejavenie úcty M.Novakovi, potomkovi našich rodákov – vysťahovalcov (z Brutoviec (ďakujem za upozornenie ďalšieho diskutujúceho) a Dúbravy na východnom Slovensku.

 Prosim, pán Blbavý, pomenujte, kedy a kde som konal tak, ako hovoríte (ako súdruženko?)

 Z Vášho príspevku mám dojem, že o M. Novakovi neviete nič a aj pre Vás platí prosba, prečítajte si čo aj len tú knižku, ktorú som doporučil. Nájdite si čas a prelistujte ju.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Viete, to je najjednoduchšie, vychrstnúť na niekoho špinu a myslieť si, aký ste múdry. To sa už podobáte svojou metodikou na tých, ktorí svojimi hoaxami šíria nezmysly a nepravdy na ochranu koho?

 Dúfam, že mi neodopriete potešenie a pomenujete konkrétne svoje vedomosti a poznatky o mojej činnosti za socíku, ja o nich zatiaľ neviem.

 Ďakujem za ochotu.

 Pavel Pospíšil, dôchodca (pozorovateľ)

Bratislava, marec 2017 

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu