reklama

Odišiel jeden z najväčších Slovákov – Michael Novak

Tak ako v skromnosti žil, tak aj odišiel. Michael Novak, teológ a filozof, potomok Slovákov z východného Slovenska, vysťahovalcov, jednoduchých ľudí z Dúbravy na východnom Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Možno, keby si boli všetci politici prečítali niektoré z jeho diel, chovali by sa inak ku nášmu štátu, jeho občanom a zákonom tohto štátu (najmä k Ústave).

 Ale keďže nikdy nie je neskoro, páni, ktorým vraj záleží na Slovensku, prečítajte si čo i len jedno z jeho diel: Duch demokratického kapitalizmu, a zamyslite sa nad myšlienkami, ktoré sú tu uložené. (najdete ho v Univerzitnej knižnici v Bratislave).

 Páni, ktorí ste ho poznali, a najmä, ktorí ste boli na jeho pohrebe a niesli ste jeho rakvu, ďakujem Vám, aj keď nie som z Vašej generácie, ktorá by Vám mala byť najmä vďačná (a M. Novakovi). Ja som mu vďačný aj ako generačnému súputníkovi a nesmierne si vážim jeho postoje a diela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Pavel Pospíšil, dôchodca (pozorovateľ)

Bratislava, marec 2017 

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu