reklama

Snívalo sa mi.

Stretol som nejakého pána, ktorého som zaradil do našej justície. Povedal mi niečo také, ako: Čo ste to s manželkou za samoľúbi pár.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Myslíte si, že niečo dosiahnete, keď sa budete vzpierať celej justícii v snahe o dosiahnutie dedičstva po starých rodičoch? Keď všetci, od prokuratúry, cez súdy, niektorých advokátov a pozemkový úrad a katastrálny úrad, (teraz Okresný úrad), nás presviedčajú, aby sme to vzdali, veď predsa oni musia mať pravdu.

 Asi na moju škodu je, že tvrdohlavo som presvedčený, že by sa mala (aj v post-komunistickej krajine dodržiavať naša ústava a ústavné zákony. (Čl. 20, Čl. 1., ale aj čl 46 a iné právne normy). Asi je na moju škodu, že ako vzor pre život som si zvolil Sylva Krčméryho, ktorý v boji proti komunizmu radšej trpel roky v komunistických väzniciach, skôr než aby to vzdal. (Svoje presvedčenie o svojej viere a životných zásadách).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Asi je to neporovnatelné, lebo pán Krčméry takto bojoval a trpel za svoje vznešené ideály, zatiaľ čo my sa nevzdávame „len“ v boji za spravodlivosť, svoje základné práva, slobody a z úcty k názorom našich starých otcov a ich názorom. Teda pre nás nie sú to „len materiálne statky. Je to aj niečo iné!

Pavel Pospíšil, dôchodca

Bratislava Február 2017.

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu