reklama

Súčasná poľnohospodárska politika Smeru

Na jeden z mojich BLOGOV som dostal 4 odozvy, ale prečítalo si tento blog 629 čitateľov. Ďakujem za záujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Teraz pár slovami na všetky 4 poznámky.

Pán „palur“. Keď nechcete vidieť skutky niektorých strán, to je Vaša vec, ale nedá mi, aby som nepovedal pár slov. Nuž poľnohospodárska politika Strany bola, poviem zo svojho pohľadu, bola až zločinecká. Nielen zainteresovanie ŠTB do činnosti, ale aj priamo vytváranie podmienok, kde zákonmi a „doporučeniami“ pre svojich členov pri zakladaní JRD, páchali príslušníci STRANY toľko zločinov, že je na škodu veci, že súčasné politické strany sa obmedzia na suché bojazlivé konštatovania a radšej od tejto problematiky bočia. A pri tom aj mladým stačí prečítať si knihy o našej minulosti a budeme konať inak. A keď aj niekto za zainteresovaných (ÚPN, historici) niečo naznačia alebo priamo povedia, odozva je alebo žiadna, alebo dostanú odpoveď, že je to „premlčané“ a karavána ide ďalej. Už som sa viac razy na konkrétnych dôkazoch presvedčil, že súčasná politika SMERU je priamym pokračovaním svojich ideologických predchodcov KSČ, SDĽ, HZDS, v mnohom aj SNS, že sa až čudujem, že to tak málo ľudí vidí a nechá sa klamať. Nemusí priamo do svojho programu dať niektoré „tézy“ z manifestu. Pre mňa stačí keď vidím, aké sú priame dôsledky tvorby zákonov, výsledky niektorých činností vládnych agentúr a reakcia prokuratúry a súdov na podania, mne to stačí. Pán palur nemám námietky ak sa chcete dať klamať od Smeru a aj viacerých súčasných strán. Ale keď ich chovanie verejne obhajujete a nechcete ho vidieť, to je Vaša vec. Pri čítaní viacerých reakcií na môj blog, (racianus, jozef slávik- ďakujem páni) vidím, že okrem Vášho názoru sú tu aj iné názory, s ktorými som na rovnakej vlne, takže sa snažím Vám odpovedať s úsmevom, pretože Vaše pripomienky sú úsmevné. Ľúto mi je, že možno niektorí čitatelia sa utvrdia v tom, že ich názor na politiku (hlavne) Smeru - súhlasný, je správny a nechajú sa klamať a tak pomáhajú pokračovať v soc(kom) politike Smeru ďalej. Prečítajte si aj názory novinárov, dokonca aj členov Smeru a možno aspoň niekto mi dá aj tu za pravdu, že pán premiér používa naivné argumenty (členovia Europarlamentu za SMER sú odtrhnutí od vnútornej politiky a majú skreslené názory), a prestanú sa nechať klamať pánom predsedom a ďalšími členmi vedenia Smeru. Treba si prečítať názory učiteľov, zdravotníkov, dôchodcov, ale aj iných nestranných spoluobčanov a prestať sa báť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Viete, v minulosti do mňa hustili ideológiu komunistov tak snažne, že už na gymnáziu sme sa viacerí len usmievali a čudovali sa. Na vysokých školách to pokračovalo a viac razy mi hrozil priamy postih, len tak - tak, sa mi podarilo existovať (neskôr častou zmenou zamestnania) a zachovať si svoj názor a snahu nezašpiniť sa vstupom do Strany (dokonca aj SČSP) a svojím odborným a duševným životom si zachovať názor na život odlišný od vtedajšieho oficiálneho presvedčovania.

 Trúfam si povedať, že na základe prežitého viem posúdiť, keď niekto klame a zavádza, o čom ma dennodenne presviedčajú hlavne SMER, (v minulosti HZDS, SDĽ, ale aj SNS), že ma nie je ľahké nechať sa presvedčiť, že nemám svoju pravdu. A postupne ma sklamali aj Most a Sieť, do značnej miery KDH, ale stále dúfam, že zdravá časť nášho obyvateľstva (vidím, že existuje), si povie svoje a dá najavo, že snahy o zavádzanie starých politických metód sú škodlivé a povieme si svoje. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A stále, napriek všetkému, sa snažím pozerať na svet s úsmevom, aj keď niekedy je to ťažké. Ale, keď stratíme humor, bude s touto našou spoločnosťou zle.

 Nuž usmievajme sa, žime spravodlivo a snažme sa neškodiť nikomu.

Pavel Pospíšil, dôchodca – pozorovateľ

Sept. 2016

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu