reklama

Zahmlievanie a mlčanie je klamstvo! (Aj pri pozemkoch)

A v pozemkovej politike súčasných politikov (a vládnych úradníkov) to platí vo zvýšenej miere.  Nuž, ale čo už, mám sa s tým zmieriť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ešte stále sa odmietam zmieriť sa a presvedčiť úradníkov (ale aj justíciu – celú, dokonca aj políciu), že by to nemali robiť. Len som zvedavý, či sa mi podarí presvedčiť našu justíciu, že tento citát platí aj o nich.

 V minulých dňoch som sa zúčastnil na konferencii o Černobylskej havárii o politike nielen Komunistickej strany Sovietskeho zväzu, ale aj našej strany a vlády, kde odznel citát uvedený vyššie.

 Súčasné konanie bývalých Pozemkových úradov okolo pozemkov, ale aj Katastrálnych úradov (teda aj Správy katastra), ktoré boli ukradnuté, (na základe totalitných) zákonov a dané do užívania JRD, Št. majetkov, bolo a je z pohľadu právneho štátu nezákonné a teda malo by byť ako také riešené a dané na poriadok. Najmä, ak tieto zákony boli hneď na začiatku nového obdobia (po roku 1989) zrušené, pretože nové Národné zhromaždenie cit.: chcelo zmierniť následky niektorých majetkových krívd, ku ktorým došlo voči vlastníkom poľnohospodárskeho a lesného majetku v období rokov 1948 až 1989.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A po novom zákone, o pozemkových spoločenstvách ž. č. 97/2013 to bude s „presviedčaním“ asi ťažšie?

 Tento zákon v § 10 ale aj v celom svojom texte zavádza metodiku, ktorá sa osvedčila za totality a dávajú právomoci najmä pozemkovým úradom a správam katastra, aby manipulovali a „premiestňovali“ pôdu (lesnú aj ornú) znovu do vlastníctva štátu a odpredávali, bez súhlasu pôvodných a reštituovaných majiteľov.

 Pri tom sa vracajú do totality, interpretujú súčasné zákony na základe totalitných zákonov , dokonca aj súčasnú ústavu a zatiaľ sa im darí. Prokuratúru sa mi nepodarilo presvedčiť, že ide o nezákonné konanie, súdy sa zatiaľ nedali presvedčiť, že tu ide (po vzore totalitného systému) o nové okrádanie majiteľov pozemkov (podielov) a o nezákonnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Na Generálnu prokuratúru som dal podnet, aby začali konanie o nesúlade z. 97/2013 Z.z. s ústavou a GP problém rieši už viac ako 6 mesiacov, zatiaľ stále bez konkrétneho výsledku. Nepomohla ani ponuka mojej „pomoci“ pri hľadaní nesúladu s ústavou. Na jednej strane chápem, že ide o zložitý „prípad“ nájsť argumenty, že ide skutočne o nesúlad, ale možno, keby Prokuratúra zvážila moje poznatky vypočutím, čas by sa skrátil. Lebo parný valec (tento raz nie zo Zlatej Idky, ale zdá sa zo Súmračnej) valcuje všetko.

 Obávam sa, že „psí hlas“ do neba ešte stále neide a ten valec, aj keď nemá takú silu ako mal pred voľbami, to prevalcuje všetko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pavel Pospíšil 

 Máj 2016 

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu