reklama

Voľby a kandidáti a naše hlasovanie

Už dávno hovorím zvolebnieva sa. Nikto ma nepočúva. A prečo by ma mal. Dôchodcu starého, čo má čušať a byť rád, že ešte žije.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No keď počúvam našich politikov, ako sa jeden pred druhým vyťahujú a hovoria o svojich úspechoch a dobrodeniach, ktoré vykonali (počnúc premiérom až po tých ktorí sa „zaslúžili“ o porazenie svojej vlastnej vlády) je mi zle. Ak dožijem do volieb, určite si pripravím rebríček, koho áno koho nie. Už teraz si kreslím tabuľku, do ktorej si píšem plusy a mínusy, dobré a zlé body. A keďže napriek veku mi pamäť slúži, takú tabuľku mám aj v hlave. (Aj pre politikov). V prezidentských voľbách sa mi to osvedčilo. Zatiaľ u mňa vysoko „vedie“ v mínusoch premiér a jeho družina. V mojej hlave, (keďže si veľa pamätám), čím bližšie k voľbám, tým viac sa jeho a ich činy podobajú na správanie sa komunistov, aroganciou, vzťahu k ľuďom a pod. A v ekonomických počinoch hádzaním polien pod nohy kde - koho prekonáva aj pána Mečiara v jeho „najlepších“ rokoch. Len to robí trochu jemnejšie a uhladenejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ozaj, koho bude voliť pán Mečiar a jeho priatelia?. Pán Gašparovič a tí, ktorí prešli od neho do iných spolkov, prípadne ostali v svojich pokusoch o pokračovanie v politike neúspešní. (Bývalí jeho ministri, prívrženci, prajníci a pod).

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu