reklama

Národná rada SR (25.11.2015)

Dňa 25.11.2015 ma cesta zaviedla do budovy NR SR, chcel som cez podateľne doručiť poštu. Prišiel som tam niekoľko minút pred 8:00 hod. kedy podateľňa ešte nebola otvorená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Čas som si krátil pozorovaním ruchu vo vstupnej hale. V tom moju pozornosť upútal dlhý „plagát“ roztiahnutý trochu v ústraní na pravej strane haly. Písmená boli veľké, takže som mohol čítať aj ja:

20 rokov nás normalizovali a zostali sme nenormálni.

Vymeňme vedenie, napravme zriadenie.

Pretože sa mi zdal text zaujímavý, radšej som si ho zapísal.

Autora som nezistil (to už bolo veľa na moje oči). A to je škoda, lebo tým som stratil možnosť vypýtať sa ho, „čo tým myslel?“

Čo myslíte vážení spoluobčania? Čo tým autor myslel?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som doma pouvažoval, a bol by som rád, keby ste sa ozvali, čo Vám text napovedá, či sa zhodneme? Mňa tento text veľmi pobavil a nakoniec aj potešil.

Pavel Pospíšil, dôchodca (pozorovateľ).

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu