reklama

Etika

Po vypočutí si prejavu pána premiéra na oslavách 70 výročia SNP som zajasal. Pán premiér sľúbil partizánom ochranu a vynahradenie časov, keď boli niektorí z nich aj väznení, dokonca aj popravení. Patrí im za to aj náhrada. Len či to nebude zasa ďalší zo sľubov „krajšej budúcnosti“. Myslím, že tak nám to sľubovali jeho predchodcovia a ako to skončilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Však aj teraz sľúbil bezplatnú dopravu po železnici dôchodcom a študentom, no budem to sledovať. (Neviem síce, či je to dobrý nápad, ale sľúbil).

 Skúsil som si overiť jeho sľub o etike, kde som ho požiadal o vyjasnenie postoja Sociálnej poisťovne k neplateniu dôchodku za časy platenia príspevkov na dôchodkové účely. Zatiaľ som dostal od SP odpoveď že je všetko v poriadku, lebo.... Asi nie som sám koho sa to týka, keď tak vehementne tvrdia, že je všetko v poriadku. Stále si myslím, že keď sa používajú retroaktívne a aj diskriminačné zákony a zainteresovaní odmietajú opýtať sa Ústavného súdu, či konajú správne, voľačo nie je v poriadku s tou etikou. A keď naviac pán generálny riaditeľ okrem poslancovania berie aj plat generálneho riaditeľa a odmeny a u mňa a iných ľudí postihnutých porušovaním zákonov a „vysvetľovaním“ ústavných princípov to končí, voľačo v našom ústavnom systéme zasa nie je v poriadku. (Ani za pána Mečiara to nebolo v poriadku). A myslím si, že ani za pána Gašparoviča to nebolo v poriadku. (Asi aj Dohovor o ľudských právach takéto veci neuznáva).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nuž uvidíme, kde to skončí. (V politickom odpade?) Však aj psy štekajú a karavána ide ďalej.

 Tak sa len ďalej na seba usmievajme. Ja pokračujem.

Pavel Pospíšil, dôchodca.

September 2014.

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu