reklama

Vážený pán prokurátor JUDr. Kováčik ...

JUDr. Kováčik Úrad Špeciálnej prokuratúry SR Štúrova ulica 2, 812 85 Bratislava  Otvorený list 28.2.2014

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z tlače som sa dozvedel, že kandidujete znovu na vedúcu funkciu na Špeciálnej prokuratúre.

Akom občan SR si Vám dovoľujem pripomenúť a spolu s Vami, oznámiť aj tým z občanov Slovenska, ktorých to zaujíma, že v nedávnej minulosti Špeciálna prokuratúra (spolu s Vami aj JUDr.Šanta), ste zvláštne zareagovali na môj podnet na trestné oznámenie zo zneužívania funkcie verejného činiteľa (VII/2 Gn 273/13).

Bez toho, aby ste sa presvedčili o rozsahu môjho obvinenia a stupňa závažnosti (teda bez môjho vypočutia), ste sa zbavili povinnosti viesť vyšetrovanie vo veci. Keď som si prečítal (aj) Vaše zdôvodnenie a následne zákonné normy (Trestný poriadok a Trestný zákon), myslel som, že asi môj vek spôsobuje, že neviem čítať alebo mám nepatričné okuliare. Všetko sa dalo eliminovať, keby ste mi priznali právo podať informácie k trestnému podaniu aj ústne. Pokiaľ toto nepriznáte, bude zbytočná akákoľvek ďalšia debata, či už ústna alebo písomná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zatiaľ nehovorím žiadne podozrenia, len pripomeniem, že aj pán generálny prokurátor JUDr. Trnka si myslí, že konal v rámci zákona, len výsledok celého problému je ten, že ľudia, ktorí boli zainteresovaní do problému, nemajú ani peniaze, ani byty (a čas beží).

Zo skúseností aj s generálnou prokuratúrou, ale aj s inými justičnými (a teraz už aj policajnými) orgánmi v danom mieste si dovoľujem povedať, že najväčší problém je, že všetci si myslíme, že sme neomylní a že tá naša pravda je najsprávnejšia a najväčšia. Stačilo by počúvať všetky strany sporu, ale ozaj počúvať, vyšetriť a posúdiť a veľa problémov by odpadlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dovoľujem si povedať, že pokiaľ nedostanem odpoveď, prečo som nebol vypočutý hneď v úvode konania, budem mať dojem, že sa tu hrá zvláštna hra, ktorá nesvedčí o zvýšení dôvery v zainteresované orgány. Len mi prosím nepovedzte, bez toho, aby ste ma vypočuli, že si namýšľam a vymýšľam. Dovoľujem si povedať, že všetky svoje kroky konzultujem aj s právnikmi, ktorí sa často nestačia čudovať, kam sme to dospeli. Hrá sa tu o desiatky hektárov pozemkov, podozrenie z reštitučného podvodu a možno aj iné veci a zatiaľ vidím len snahu, zahrať vec do stratena.

Ešte stále s úctou k Vášmu postaveniu,

Pavel Pospíšil, občan tejto Republiky

Pavel Pospíšil

Pavel Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  277
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som dôchodca a zaujímajú ma právne aspekty nášho politického života. Nekandidujem v žiadnych voľbách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu